Onze medewerkers

Bij Greenchoice werken er in totaal 615 medewerkers (2022: 574) verdeeld over drie locaties, namelijk Rotterdam, Rosmalen en Nijmegen, in Nederland. In de tabel hierna is de samenstelling van de medewerkers verder gespecificeerd.

Man

32,6%

0,9%

51,8%

• 1De aantallen en percentages medewerkers zijn berekend op basis van aantallen (niet op basis van FTE). De getallen zijn weergegeven per einde periode (31 december 2023 respectievelijk 31 december 2022).

De toename van het aantal medewerkers komt vooral door de groei van de organisatie. De leeftijdsstructuur van onze medewerkers vind je terug in onderstaande tabel.

De aantallen en berekende percentages in bovenstaande tabellen gaan over de medewerkers in dienst van Greenchoice Groep. Naast onze eigen medewerkers maken we gebruik van externe krachten. Dit aantal is toegenomen van gemiddeld 51 FTE in 2022 naar 64 FTE eind 2023. Dit zijn vooral externe krachten voor de flexibele schil van onze klantenservice. Daarnaast zijn er binnen het domein IT en Data veel externe IT-medewerkers actief en worden we voor tijdelijke projecten of invulling van openstaande vacatures ondersteund door externe krachten.